Dibujando en Copenhague

Ya actualizaba poco, pues ahora aún menos.

Voy a pasar más de dos semanas en Copenhague escribiendo un blog sobre las negociaciones de la ONU sobre cambio climático.

Como todo es bastante técnico y yo soy lento, necesito traducir el asunto en dibujetes 😛

P.D: A todo esto, es la primera vez que uso una Moleskine. Siempre he creído que estaban sobrevaloradas, pero esta me va bastante bien. Prometo escribir un post sobre ellas a mi vuelta.

4 comentarios en “Dibujando en Copenhague

  1. arrel d'una sèrie de coïncidències més o menys extranyes vaig acabar arribant a adoptanegotiator, després a aquest bloc i, posteriorment, a veure els teus dibuixos pel flickr –les noves tecnologies semblen, a vegades, a mitjans pels curiosos–. I he de dir que m'han agradat molt els dibuixos, però, sobretot les teves tasques com a tracker…
    Aviam si va bé la cosa allà a Copenhaguen, que és una ciutat meravellosa.
    Salutacions,
    Ferran(també)

    Me gusta

  2. havia estat l'any passat bastant ficat al món de dale la vuelta al mundo, encara que aquest any ho tinc deixat una mica de banda…
    em sembla que has estat editor del web o així. Quan parlo de coïncidències és que vaig arribar a adoptanegotiator perquè l'any passat, arrel de dvam, vaig estar a Poznan on vaig poder satisfer, una mica, els meus interessos per aquest món del medi, la ciència política i les relacions internacionals. I clar, llegint ara fa unes setmanes la teva fitxa de tracker em vaig sobtar perquè no esperava sentir-m'hi identificat o no en la mesura que ho vaig fer, per això de que vas estudiar polítiques, estàs lligat o has estat lligat a iniciativa, cosa que m'he arribat a plantejar, i estàs dins de IO, tampoc m'acabo d'acostumar a trobar-me gent amb el mateix nom.

    Me gusta

  3. Jajajja. Sí, ja és això. A mi la gent em diuq ue n'hi ha molts, de Ferrans, jo no en conec gaires. I sí, vaig fer polítiques, vaig estar ficat en política un temps, però ho vaig deixar (no ho recomano) i ara intento fer coses en les que crec, però sense l'ímpetu adolescent 😀

    Me gusta

Los comentarios están cerrados.